fredag 11 mars 2011

nästan hemma

Nu börjar resan verkligen komma mot sitt slut. Igår hade vi får sista Himmel fest med grabbarna och på måndag åker vi från denna underbara ö mot massa shopping i Bangkok och sen hem mot kalla sverige.

Det har vart 2 intressanta veckor med massa känslor, fotografering och nära döden upplevelser för min del. Jag och Megan blev erbjudna 300 bath var för att ställa upp att fotograferas för en hemsida. Vi trodde det var för ett hotel men det kom fram att det var ett rehabiliteringscenter för missbrukare.. haha så snart kommer ni se oss sitta på samtal, ha tearpi snack, göra yoga och låtsas vara missbrukare typ.. intressant.

Det är väldigt vanligt att folk dör av att kokosnötter faller ner från träd, tror ni inte det händer mig när jag går hem en kväll, det blåste ganska mycket och helt plötsligt ramlar det ner typ 3 nötter, jag hade sjukt tur, en nöt studsade bara upp på min arm, gjorde sjukt ont men jag lever :)

Aja nu ska det chillas dom sista dagarna med alla vänner. Ses snart

puss
 Bullen

2 kommentarer:

  1. What about earthquakes and tsunamis, are you alright?

    SvaraRadera
  2. Hej kära ni, det är nog tur att ni kommer hem
    med tanke på det som händer där borta. Vi längtar och ser fram emot er hemkomst. Puss puss Bullens mamma

    SvaraRadera