söndag 6 mars 2011

Mormor Sara i Bangkok!!!

hej hopp!!!

Jaha da har jag efter mkt om och men lamnat mitt paradis pa Phi Phi  efter 1 manad for att bege mig mot Sverige da..akte i torsdags till Phuket och gjorde 1 1\2 dags shopping dar innan jag flog till Bangkok..fredagskvallen bestod av att jag lyxade pa mitt  5 stjarniga hotell Le Felix som har gym, pool, platt tv och frukost for billig peng..den ligger pa gatan dar alla andra lyxhotell ligger mitt i smeten av staden och alla shoppingcentran...Tack vare Calle pa carlitos hamnade jag dar sa TACK CALLE!!!

Jag har fatt sova i en stor mjuk sang och duscha i varmvatten..detta ar lyx kan jag saga for de ar man inte van vid..
jag har tranat som en toka och sen shoppat som en hysterisk galning dessa dagar..fragan ar hur jag ska fa med allt hem..de far nog kanske bli frakta hem de me bat..nej da vi far se hur de gar...

Idag nar jag var i ett av shoppings centrumen sa sprang jag pa en gamal bekant fran ao nang och hans killkompisar..de var roligt nar man traffar folk man kanner fran resan...

Vad hande sista tiden pa PP da...jo Hanna och hennes familj och Linda akte hem och da trodde jag att jag skulle bli ensam men icke da..hade ju en massa vanner kvar pa on som firade min fodelsedag och sen kom min gymnasiekompis Yvonne till on och nar jag sitter pa wats (min thaivan) jobb kommer min norske van kerly knallandes forbi..henne traffade jag pa koh tao och hon ar kompis med Alexandra och ganget fran uddevalla som jag motte upp pa resan..sa livet pa PP var fullt av gamla oh nya vanner...sista kvallen var helt underbar for da motes alla upp och bara hade de trevligt plus att de kom nya bekantsakper den kvallen..

Ville inte aka hem men man ska lamna festen (on) nar de ar som roligast och de gjorde jag..saknar alla enormt men jag har redan fatt hora allt skvaller fran on sa de kanns som om jag oxa ar saknad dar borta..snart kommer svenskana hem och da blir de skoj..sista kvallen sprang jag aven pa lysekilskillar...hur skoj ar inte de men reser hela jorden runt sen traffar man folk man kanner fran samma stalle och som brukar kaka ofta pa mitt gamla jobb???

Jag ar iallafall super nojd med denna resa..de har varit larande, skoj och otroligt skont att fa komma bort fran kalla sverige och fa aka hit..tack alla i jaaise for resans borjan, farmor for mitten och alla pa PP for slutet...

Farmor..snart ar de din tur att aka tillbaka..halsa alla sa gott sa har vi masor att ta igen nar vi ses..

Bullen och Jess..nu lamnar jag denna blogg till er innan ni oxa aker hem sa far vi se hur ni har de sista tiden...men jag kommer nog med ett inlagg nar jag ar hemma...

Puss och Kram alla goingar..snart syns vi!!!!

peace out!! mormor SAra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar